2016/03/06

A mermaid makeover - OOAK

I did it again...

Okey, I know there's a lot of makeovers going on right now, but it's so much fun! A couple of weeks ago I started to transform this Steffi mermaid doll. I'm not a huge fan of Steffi, but I really liked the basics of the doll. I forgot to take before-pictures, so I've borrowed two product pictures:




And here's the result:(Click for larger pictures)



UPDATE: Oh wait, I did find one before-picture!


Svenska:
Okej, jag vet att det är många makeovers på gång just nu, men det är ju så kul! För ett par veckor sedan började jag med den här Steffi-sjöjungfru-dockan. Jag är inte ett stort Steffi-fan, men jag gillade grunden på den här dockan. Jag glömde att ta före-bilder, så jag lånade två produktbilder istället.

2 kommentarer:

  1. Snygga makeovers! du har verkligen talang! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!:D Det här med make overs är verkligen beroendeframkallande, måste loppa lite nya dockor snart!:)

    SvaraRadera