2016/02/24

Pink & Fabulous Makeover Part II

Ok, so here's the result! It's not a huge makeover, but I think I've added some more... er... sparkle anyway!:) So what I did was that I first of all painted her eyes a bit darker. The black parts of her eye were brown-ish, so I added some black pen to that area. And then I added some purple glitter to the trimmings of the skirt and a sequin belt around the waist. The bag got a nice sparkly layer of pink glitter, and the bracelet also got some nice purple shine to it. The shoes were painted pink with some acrylic, and then I glittered the "straps" of the shoe.

What do you think?





Svenska:
Okej, här kommer resultatet! Det är inte en jättestor förvandling, men jag har lagt till lite glitter i alla fall:) Det jag gjorde var att först och främst göra hennes ögon lite mörkare. De svarta partierna var brunaktiga, så jag gick över dem med en svart tuschpenna. Kjolen fick lila glitter längs kanterna, och jag satte i ett paljettbälte i midjan. Väskan fick ett lager av rosa glitter, och armbandet fick en lila glitterdetalj. Skorna målade jag först med rosa akrylfärg och glittrade sedan "remmarna" på skorna.

Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar